Generalforsamling 20-11-2022

• Regnskabsberetning med Kirstine Damgaard Petersen
     - Årets resultat 4.882,40,-
     - Egenkapital 78.878,18,-
     - Underskrevet af bestyrelsen og revisorer.
     - SE BILAG

• Fastsættelse af kontingent og træningsgebyrer
     - Fortsætter som normalt

• Valg af formand – ulige år
     - Kasper stiller op
     - Kasper valgt som formand

• Valg af kassere – lige år
     - Kirstine stiller op
     - Kirstine valgt som kasserer
  • Valg af 1 bestyrelsesmedlem – ulige år
     - Mette stiller op
     - Mette valgt ind i bestyrelsen på ulige år

• Valg af 2 bestyrelsesmedlemmer – lige år
     - Henning og Kjeld stiller op
     - Henning og Kjeld valgt ind i bestyrelses på lige år

• Valg af 2 suppleanter – hvert år
     - Lise og Izabel stiller op
     - Lise og Izabel valgt som suppleanter

• Valg af revisorer – hvert år
     - Marion Hejn og Nina iskov stiller op
     - Marion hejn og Nina iskov valgt som revisorer

• Valg af revisorer suppleant – hvert år
     - Christina Holm stiller op
     - Christina Holm valgt som revisorer suppleant

IGP OPVISNING / PAUSE

• Eventuelt
     - Emner til kommende fordrag i klubben

Der var lige stemmer på både
 emnet om stress og signaler, derfor er det disse to emner vi prioriter

• Nye emner forslået
     - Tænder hos hunde

Bilag

• Formandsberetning
  • Kassereberetning

Formandsberetning DCH Ribe 2022

Så nåede vi årets Generalforsamling 2022, og vi er glade for at se jer og jeres deltagelse i årets generalforsamlingen.

For et år siden da vi havde generalforsamling sidst var det ikke lige min plan at jeg skulle have skrevet formandsberetning, til dette års generalforsamling. Så først skal der lyde en kæmpe tak til bestyrelsen og deres kæmpe indsats i året der er gået. I gør et kæmpe stykke arbejde som jeg sætter enormt stort pris på, og I gør denne plads meget nemmere. I løfter i fælles flok og tager ansvar for opgaver i klubben.

Kæmpe tak. Uden jer, ingen DCH Ribe. Jeg håber meget at vores samarbejde fortsætter i mange år endnu.

En stor tak skal der også lyde til alle de frivillige instruktører i klubben. Det er jer som får medlemmer til klubben og gør at vi kan tilbyde træning i forskellige discipliner. Siden jeg startede som instruktør har der desværre ikke være mange nye instruktører, men i år, har vi endelig øget instruktørstaben med Mette. Velkommen til Mette, det er så skønt du vil være instruktør i DcH Ribe, det er jeg rigtig glad for.

Vi kan godt bruge flere instruktører, så skulle der være nogle der er interesseret i at vide mere om det at blive og være instruktør i DcH Ribe så sig endelig til.

Vores instruktører er frivillige så vær gode ved dem og byd endelig ind hvis der er noget I gerne hjælpe med, stort som småt. Ingen instruktør ingen DcH Ribe.

Vi har haft mange arrangementer det sidste år i DcH Ribe,

Januar startede vi op med vores fælles gåtur.

I Maj havde vi Hundefører dag for Kreds 4, hvor mange medlemmer i kreds 4 var samlet i Ribe - og sammen med Sydvet holdt vi en dyrlæge aften, som også var for at fejre vores nye sponser jakker.

Juni mdr. holdt vi C- B konkurrence som i det store hele var vellykket, vi havde endda medlemmer på Podiepladserne- tillykke med det.

Vi fik holdt vores sommer afslutning med fællespisen, en rigtig hyggelig aften.

I juli mdr. holdt vi velfortjent sommerferie.

I august startede vi op med træning igen og fik afholdt Agility konkurrence som gik rigtig godt.

Der er i årets løb også blevet afholdt i par IGU`er, som er undervisning af kommende instruktører til vores klubber, det giver lidt penge i klubkassen når vi afholder disse. Vi skal stå for forplejning af kursisterne og vi får lov til at vise vores skønne omgivelser frem.

September mdr., er DM afholdelse og dette år igen med 2 hundefører fra DcH Ribe - det kan i bla. Læse mere om i DcH bladet.

Vi mangler fortsat frivillige til vores klub. Om det er kagebagning, en køkkentjans eller et græsteam, der vil slå vores græsplæner. Kom endelig hvis du har lyst til at hjælpe. Vi har brug for hjælp.

I bestyrelsen arbejder vi med at revidere vores forretningsorden, da den trænger til en opdatering, vi har fra bestyrelsens siden valgt at vi ikke holder kreds og lands konkurrencer i 2023, for at få helt styr på forretningsorden og et år hjuls for klubben. Vi håber på at arrangere mange flere arrangementer, og fælles arrangementer på tværs af holdene.